Privatlivspolitik
Denne privatlivspolitik omhandler behandling af personoplysninger i:
Hellebo Hus ApS
Hellestrupvej 2A
4300 Holbæk
Kontaktperson: Stine Bitsch
Telefonnr.: 51 19 78 96
e-mail: stine@hellebohus.dk
CVR nr.: 33 14 98 16
(Herefter benævnt ”Virksomheden”)
Indledning:
Vi behandler dine personoplysninger når du afleverer jobansøgning til virksomheden. Vi indsamler oplysninger fra din egen ansøgning, dit vedlagte CV og vi kontakter i nogle tilfælde dine tidligere arbejdsgivere hvis dette er relevant. Alle ansøgninger skal afleveres elektronisk, hvorfor du også modtager denne tekst pr. mail.
Du er til enhver tid velkommen til at kontakte virksomheden på ovenstående oplysninger, hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, behandling af oplysninger, eller andre sager der kan henføres til persondataretten.
Alle persondata behandles efter reglerne i dansk ret, og EU Persondataforordningen (Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger og om ophævelse af direktiv 95/46/EF (generel forordning om databeskyttelse) (EØS-relevant tekst).
Oplysninger:
Vi indsamler dit navn, adresse, e-mail, telefonnr., Cv, og oplysninger om nuværende ansættelse.
Vi behandler IKKE oplysninger om dit CPR.nr. fagforeningsforhold eller andre ansættelsesrelevante oplysninger, ved modtagelsen af din ansøgning, med mindre du selv angiver dette i dokumenterne.
Vi behandler ikke fortrolige eller følsomme oplysninger om dig i ansøgningsprocessen.
Formål:
Formålet med behandling af personoplysninger for jobansøgere, er at finde den rette person med rette kvalifikationer til eventuel ansættelse i fremtiden.
Hvis der ikke er nogle stillinger ledige i virksomheden på nuværende tidspunkt, kan vi eventuelt gemme din ansøgning med henblik på senere brug.
Videregivelse:
Vi videregiver ikke din ansøgning til andre virksomheder eller samarbejdspartnere. Vi opbevarer dog de indsendte oplysninger i vores mail system og derfor er de placeret på vores hostingserver jf. den interne fortegnelse (artikel 30 fortegnelse).
Opbevaring og behandling af oplysninger:
Virksomheden opbevarer dine oplysninger i vores IT-systemer. Alle data bliver registreret elektronisk med henblik på mulighed for fremsøgning af data, samt for at minimere risikoen for databrud.
Data der ikke modtages elektronisk, bliver overført til elektronisk version, hvorefter vi destruerer fysiske eksemplarer.
Opbevaringsperioder:
Vi opbevarer din ansøgning i op til 6 måneder, såfremt vi finder den relevant for virksomheden.
Hvis vi ikke finder din ansøgning relevant for virksomheden indenfor en periode af 6 måneder, vil den blive slettet indenfor denne periode.
Henvendelser:
Vi behandler alle henvendelser vedr. persondata, og tilhørende politikker indenfor de fastsatte tidsfrister. Det betyder at vi besvarerdin henvendelse omkring dine data ved først givne lejlighed, og uden ugrundet ophold.
Hvis vi ikke har nogle data liggende på dig, vil du få meddelelse herom ved denne eftersøgning i systemer.
Vi forbeholder os retten til at besvarelser på indsigtsbegæring, berigtigelse o.l. bliver behandlet indenfor 4 uger fra modtagelsen.
Dine rettigheder:
I forbindelse med virksomhedens behandling af dine persondata har du nedenstående rettigheder.
Du kan læse mere om dine rettigheder på datatilsynets hjemmeside, i vejledningen herom. Benyt linket umiddelbart ovenfor.
Hertil er du velkommen til at rette henvendelse til virksomheden på ovenstående oplysninger ved øvrige relaterede spørgsmål.